BALTI KETT 2021 - Osa võtab üle 100 000 inimese! Osale ka ja VÕIDA AUHIND!



Eelmine nii suurejooneline ettevõtmine toimus 1989. aastal, kui olin kõigest üheksa aastane jõmpsikas. Ma ei saanud tookord veel täielikult aru, miks me seal koos kogu perega seisime ja sellest ei saanud ehk paljud teisedki lõpuni aru. Küll aga oli väga selge, et see oli äärmiselt vajalik.

Ka siis oli väga palju selliseid inimesi, kelle seas levisid arvamused, et see on nii mõtetu ja niikuinii midagi ei muutu. Tänaseks teame me aga kõik, et sellest muutus väga palju. Nii on ka nüüd.

Lätist tuli täna uudis, et osalejaid tuleb isegi üle 100 000 inimese – see on SADA TUHAT, mis on väga suur hulk. Samuti tean, et ka Eestist on minemas tuhanded inimesed. Mitmete seas levib aga valearvamus, et niikuinii keegi kohale ei lähe.

 

Mina lähen kindlasti!

Ma olen enam kui kindel, et tuhanded inimesed lähevad ja need, kes jäävad koju mossitama, teevad seda veel väga kaua aega peale sedagi ning kahetsevad, et ei saanud sellest suurest ja tähtsast päevast osa. Nii nagu paljud on siiani nukrad, et ei saanud ketist osa võtta 32a tagasi. Seekord on Sul võimalus teha õige otsus, tuleb vaid kohale tulla.

Kus ja kuidas osa võtta - vaata: https://balticway2021.com/ 

 

Mida see muudab?

Kõige halvimal juhul ei muutu midagi. Seega kaotada ei ole mitte midagi - võita on aga väga palju. Alustades sellest, et seeläbi saame niivõrd lõhestatud ühiskonnas taas liita inimesi ja näidata, et oleme ühte ja terviklik Eesti rahvas – Balti rahvas. Nüüdsest ettevõtmisest kuuleme veel väga palju ja üle maailma. Kui eelmisest Balti ketist räägitakse vaid ülivõrdes isegi muu maailma kontekstis, siis ka seekord ei ole erand. Kui juba Lätis moodustatakse kätest kinni inimkett kogu läbi riigi, siis see uudis jõuab kaugele.Koos suudame moodustada ka sama pika ja võimsa keti siin Eestis.

Ma olen lätlaste üksmeele ja sihikindluse peale hetkel lausa kade. Olen oodanud kaua, et ka meil Eestis taaskord tõuseks see „üks kõigi eest – kõik ühe eest“ arusaam nagu nägin seda väikese poisina 80ndate lõpus. Need pildid on mul silme ees ilmselt elu lõpuni ja olen oma vanematele niivõrd tänulik, et nad võtsid mind kaasa ja sain sellest kõigest osa.

 

See ei ole protest, vaid hoopis vastupidi – ühtsuse tõstmine!

Vahet ei ole, mida või keda Sa usud – paganat või jumalat, reformi või EKREt, arste või posijaid – see ei muuda hetkel midagi. Eestlane ja selle riigi elanik oled Sa niikuinii – seega on väga oluline,  et me kõik, kes me usume erinevaid asju, saame koos eksisteerida ja vabalt seista ja uskuda. Ühtsus ja üksmeel on suurim puudus praegusel ajal. Lõhestumist on niivõrd palju, kuid nüüd on midagi, millega saame uuesti rahvast liita.

Mina lähen kindlasti – tule Sina ka!


Balticway2021 kodulehel on põhjustena välja toodud:


  • Oleme võrdsuse ja ühtsuse poolt. Ühiskond, kus inimesi lahterdatakse, ei loo turvalist elukeskkonda.

  • Oleme avatud ja ausa statistika ning uuringuandmete esitamise poolt. Läbipaistev teadus, küsimuste esitamine ja avatud arutelu peavad olema otsuste tegemise alus.

  • Oleme fokuseeritud kaitse poolt. Kaitseme riskirühmi mistahes haiguse eest ja laseme ülejäänud ühiskonnal elada tavapärast elu inimõigusi ja vabadusi rikkumata. Ka riskirühma kuuluval inimesel on õigus ise otsustada, millist elu ta soovib.

  • Oleme kiusamisvaba ühiskonna poolt.

  • Oleme vaktsineerimisvabaduse poolt. Igaühel on õigus oma keha puutumatusele.

  • Oleme terve ja rõõmsa ühiskonna poolt. Kutsume üles tegema reklaami ja propagandat tervislikele eluviisidele!

  • Soovime, et vaimsele tervisele pöörataks rohkem tähelepanu. Pooldame positiivseid, innustavaid ja julgustavaid sõnumeid negatiivsete, ähvardavate ja hirmutavate asemel.


Osale ja võida auhinnaks 300€ väärtuses kinkekaart Tarvo Alev Fotostuudiost, kus saad ise valida, millist fotosessiooni soovid – oma kallimaga, oma perega, lapseootusest vms. 

Osaleda on lihtne – jaga postitust facebooki lehel https://www.facebook.com/isalugu ja kirjuta postituse alla „Osalen“.

Fotosessioon toimub looduses Sinu poolt valitud paigas. Paketti kuulub 20 täismõõdus põhjalikult töödeldud fotofaili. Sessiooni pikkuseks 2 tundi. Kui sessioon toimub Tabasalust enam kui 20km kaugusel, lisandub sõidutasu 0,3€/km. Sessioon toimub hiljemalt 15. oktoobril 2021.

Tarvo Alev Fotostuudio - https://www.tarvoalev.eu 



      - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kuna tegutsen selle blogi osas vaid annetuste toel, siis alljärgnevalt leiad konto andmed, kuhu head inimesed saavad teha ka mulle toetusi, kes arvavad, et minu tehtav panus on oluline ja väärib ka mõningast tasustamist.

Pikemalt sellest: https://isalugu.blogspot.com/2021/03/kas-ka-minu-tegevus-oleks-tasustamist.html

Kui oled selle läbi lugenud ja tunned või arvad, et soovid anda oma panuse minu tegevusse, siis kordan siin oma konto andmeid:

Tarvo Alev
EE79 1010 0104 5829 6019

Selgitusse: "Blogi toetus" 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kui soovid saada kiiremini infot, uutest blogis ilmuvatest lugudest, siis mine blogi facebooki lehele ja märgi see meeldivaks või hakka jälgima, siis saad järgmisel korral koheselt teada, kui olen avaldanud uue loo.

https://www.facebook.com/isalugu

Loo autor: Tarvo Alev

Kommentaarid