Tõnis Mägi mure Eestimaa pärast ja suur üleskutse!



Vanameister Tõnis Mägi astus üles videoüleskutsega, sest tal on mure. Nii nagu oli mure üle 30 aasta tagasi, siis ka täna seisame vabade kodanikena samasuguse dilemma ees, kas astuda enda eest välja või taluda seda, kuidas meist üritatakse üle astuda ja inimlikke väärtusi ning vabadust jalge alla tallata.

Kas Sa oled südamega eestlane ja seisad selle eest, et tõesti iga inimelu ja inimlikkus loeks või oled valmis laskma need tõelised väärtused endas mutta trampida? Valik on Sinu enda kätes.

Laupäeval, 23. oktoobril Tallinnas, Vabaduse väljakul, seisame ühiselt tõeliste väärtuste eest, mis teevad Eestist päriselt meie kodu- ja isamaa.

Kui Sa veel pole end märkinud sündmusest osavõtjaks, siis tee seda kindlasti meeleavalduse ametlikul sündmuse lehel: https://www.facebook.com/events/4171602046295209


 

Südamest ja hingest – oma laste tuleviku eest!

80ndate lõpus ja 90ndate alguses olime vendadega veel väikesed poisid, kui Eestis olid väga ärevad ajad ja iga südamega eestlase mureks oli vabadus ja õigus omada päris oma riiki. Tol ajal seisis isa meie eest – ta astus koos paljude teiste julgete meestega välja oma isamaa - oma kodu kaitseks. Mina mäletan hästi seda päeva, kui peale raadiost kuuldud üleskutset astus isa õhtul kodust välja ja suundus Toompeale – ma küll juba siis soovisin minna kaasa, aga ma olin veel liiga väike – ega ma tookord mõistnudki lõpuni, mis toimus ja mille eest seisti, aga ma tundsin, et see oli midagi suurt ja väga olulist. Tänaseks ma mõistan seda täielikult.

Nüüd ca 30 aastat hiljem olen mina isa kahele väikesele lapsele ja minu püha kohus on astuda välja nende samade väärtuste kaitseks ning seista sirge seljaga enda pere ja oma laste tuleviku eest. Ma ei kõhkle hetkekski kui küsimuse all on tegelik mure meie maa, rahva ja vabaduse teemas – oma laste tulevikus ja vabaduses olla päris inimesed vabal maal.

Kui ma alustasin oma blogi kirjutamist umbes kolm aastat tagasi, siis panin sellele nimeks „Ühe isa lugu“, sest mul oligi plaan kirjutada isadusest, lastest, aga ka vaimsusest ning kõige olulisematest väärtustest elus. Tänaseks on maailm meeletult palju muutunud ja seega on ka minu kirjutamine võtnud hoopis teistsuguse suuna. Sellegi poolest on minu väljatoodavad lood kannustatud endiselt soovist pakkuda oma lastele parimat – helgemat, vabamat ja õnnelikumat tulevikku.

Ma ei hakka siin taaskord kirjutama pikalt ja laialt, mis tänases maailmas ja eeskätt Eestis on kõik väga valesti, vaid kirjutan hingest ja südamest sellest, mis on tegelikult oluline.


Ma ei nõustu iialgi astuma oma südamehääle vastu!

Mul jooksevad külmavärinad üle keha, kui kuulan ikka ja jälle seda Tõnis Mäe lühikest, aga niivõrd tabavat ja otse hingest öeldud sõnumit. See hingevalu on niivõrd hästi tajutav, sest sellest samast murest tingituna olen ma ka ise juba pikalt seisnud ja võidelnud tõeliste väärtuste eest, milleks on eelkõige ausus ja väärikus, inimlikkus ja hoolimine, julgus ja enesekindlus. Just need väärtused tänu millele on meie meel ja keel püsinud läbi sajandite sõltumata võõrvõimude suurest püüdlusest meie väikest rahvust välja suretada.

On asju, mida ei ole võimalik lämmatada ka kõige kuritegelikemate viisidega – valede, manipuleerimiste ja isegi oma rahva ässitamisega teineteise vastu. Milline oma riigist ja rahvast hooliv valitsus üldse midagi sellist teeks? Vastus – meie praegune valitsus!

Mina ei saa sellega leppida, et minu lapsed peaksid kasvama üles sellises vaenulikus ja vihkamist täis ühiskonnas, kus meedia allub täielikult valitsevale ideoloogiale ja sealt kaudu levitakse ainult suuremaid ja väiksemaid valesid, manipulatsioone ja vihakõnesid inimeste poolt, kes peaksid just seisma selle eest, et kõik oleks täpselt vastupidi sellele, mida nad ise seal õhutavad. Inimesed ei tea, mida uskuda, sest valed on olnud väga veenvad - manipulatsioonid on kestnud pikalt ja neid on oskuslikult viidud koos hirmuga inimeste alateadvusesse.

Mina ei kavatse alluda mõistusevastastele ja inimlikkusest võõrandunud käskudele ja korraldustele, mis lähevad täielikult vastuollu minu sisemiste väärtuste, südametunnistuse ja kõigega, mida olen kogu oma elu pidanud pühaks ja väärikaks. Annan ka oma lastele just sellist eeskuju, et mistahes keerulises olukorras on vaja jääda endale kindlaks ning seista selle eest, mis tuleb otse südamest, aga mitte solgineevaks moondunud riiklikust meediast. Mitte ükski väärikas kodanik ei peaks alluma ega kummardama sellist valitsust, mis asub selliselt iseenda rahva vastu.

Üle 800 aasta on püütud meie rahva seest välja juurida neid tugevaid põhiväärtusi, jalge alla trampida julgust mõelda ja vaigistada vaprust enda eest seista. See ei ole õnnestunud mitte kunagi, mitte kellelgi – ei õnnestu nüüdki. Just seepärast lähen 23. oktoobril püstise pea ja sirge seljaga Vabaduse väljakule ja seisan seal ning ütlen selgelt välja – mina ei allu mõistuse- ja hingevastastele režiimile ega lase peale suruda mingit täiesti psühhopaatset ja ebahumaanset ideoloogiat.

Mul on äärmiselt hea meel, et ka Sina saad sellest aru ja seisad seal koos minuga – enda, oma pere, oma laste tänase ja homse päeva nimel! Mitte ükski vabandus ega põhjus ei saa olla olulisem sellest, et seista nüüd koos ja ühtselt selle nimel, et oleks võimalik ellu jääda päris inimestena nii tänases päevas, aga ka tulevikus!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kuna tegutsen selle blogi osas vaid annetuste toel, siis alljärgnevalt leiad konto andmed, kuhu head inimesed saavad teha     mulle toetusi, kes arvavad, et minu tehtav panus on oluline ja väärib ka mõningast tasustamist.

Pikemalt sellest: https://isalugu.blogspot.com/2021/03/kas-ka-minu-tegevus-oleks-tasustamist.html

Kui oled selle läbi lugenud ja tunned või arvad, et soovid anda oma panuse minu tegevusse, siis kordan siin oma konto andmeid:

Tarvo Alev
EE79 1010 0104 5829 6019

Selgitusse: "Blogi toetus" 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kui soovid saada kiiremini infot, uutest blogis ilmuvatest lugudest, siis mine blogi facebooki lehele ja märgi see meeldivaks või hakka jälgima, siis saad järgmisel korral koheselt teada, kui olen avaldanud uue loo.

https://www.facebook.com/isalugu

Loo autor: Tarvo Alev

Kommentaarid